Artykuł1

Oto podstrona: 4


Kilka lat temu, kiedy zadzwoniłeś do banku lub wystawcy karty kredytowej i zostałeś zawieszony, grała ładna muzyka z windy, gdy czekałeś na połączenie z przedstawicielem na żywo. Kiedy muzyka się zatrzymała, był to znak, że przedstawiciel był z tobą połączony.

Nikt nie lubi być zawieszonym na czas, aby porozmawiać z kimś, kto może odpowiedzieć na twoje pytania lub rozwiązać twoje problemy, ale wolę usłyszeć ciągłą muzykę niż usłyszeć nagraną wiadomość z informacją co 30 lub 40 sekund: „Obecnie doświadczamy większa niż normalna głośność połączeń i przepraszamy za opóźnienie. ”

Gdy pierwszy raz usłyszałem tę wychodzącą wiadomość, pomyślałem, że muszą mieć bardzo pracowity dzień, więc czekałem cierpliwie. A potem pomyślałem, że muszą mieć bardzo pracowity tydzień i spojrzałem na kalendarz, aby sprawdzić, czy coś w tym tygodniu odpowiada świętowi narodowemu. A potem, po miesiącu słuchania tej samej irytującej wiadomości wychodzącej, zastanawiam się, dlaczego nie zatrudnili więcej osób do obsługi swojego centrum telefonicznego.

To jest teraz kilka lat później i nic się nie zmieniło. Gdziekolwiek dzwonię, zawieszam się i ta sama irytująca wychodząca nagrana wiadomość jest odtwarzana co 30 lub 40 sekund, a następnie informuje nas o wszystkich ich usługach... w kółko w kółko . .

Wolałbym wrócić do słuchania muzyki z windy, kiedy czekam. Przynajmniej wtedy mogłem przeczytać książkę, zrobić księgowość lub pracować nad jakimś innym projektem zamiast słyszeć zgrzytliwy głos przepraszający za opóźnienie

Nadal nie ma dla mnie sensu, dlaczego firmy nie zatrudniają więcej przedstawicieli do obsługi centrów telefonicznych, aby klienci nie musieli czekać na rozmowę z przedstawicielem. Znam siły, które myślą, że oszczędzają pieniądze, nagrywając wiadomości wstrzymujące klientów, ale wątpię, czy to uzasadnione powody.

Kiedy mam napięty harmonogram i jestem zawieszony, często się rozłączam i wykonuję następne połączenie z mojej listy. Jeśli chcę coś kupić i jestem zawieszony, zadzwonię do innego sklepu i kupię go od tego.

Zobaczymy, ile pieniędzy firmy tracą, korzystając z tych automatycznych wiadomości, podczas gdy sfrustrowani klienci robią zakupy w innym miejscu. Skłaniam się do myślenia, że ​​pieniądze, które oszczędzają, nie zatrudniając dodatkowych pracowników, mogą nie zrekompensować utraconych dochodów klientów wyjeżdżających gdzie indziej.

Connie H. Deutsch jest znanym na całym świecie konsultantem biznesowym i osobistym doradcą, który doskonale rozumie naturę ludzką i jest naturalnym rozwiązaniem problemów. Jest znana na całym świecie z pomagania klientom w znajdowaniu praktycznych rozwiązań złożonych problemów. Connie jest autorką książek „Szepty duszy”, „Kawałek życia”, „Z miejsca, w którym siedzę”, „Szepty duszy do końca życia”, „I tak to idzie , „Widok z boku”, „Sięgając po mosiężny pierścień życia”, „Purpurowe dni i gwiaździste noce”, „Tu i tam”, „Efekt doradztwa” i jest współautorem eBooka, Bogacić się, gdy świat się rozpada ”, który jest oferowany do bezpłatnego pobrania na jej stronie internetowej. Napisała i wyprodukowała dwie płyty CD na temat medytacji i relacji oraz przeprowadziła coaching w zakresie obsługi klienta i relacji pracowniczych.